ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر
سرخط خبرها

نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و سن‌ایچ در لیگ برتر فوتسال | بدترین پایان ممکن! + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۵۴۰۴
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و سن‌ایچ در لیگ برتر فوتسال | بدترین پایان ممکن! + فیلم
فرش‌آرای مشهد در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در مشهد مغلوب سن ایچ ساوه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۷ دیدار به پایان رسید. فرش آرای مشهد نیز در سالن شهید بهشتی مشهد پذیرای سن ایچ ساوه بود که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

شاگردان حسن‌زاده که عملکرد ضعیفی از خود در این دیدار به نمایش گذاشتند در همان نیمه نخست ۲ گل از حریف خود دریافت کردند تا کار سختی در نیمه دوم برای کامبک داشته باشند.

اما در ابتدای نیمه دوم سن ایچ ساوه گل سوم خود را هم به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکره تیم فرش آرا ریخته باشد.

زردپوشان مشهدی در ادامه چند موقعیت نصف و نیمه نیز روی دروازه سن ایجاد کردند که با دقتی مهاجمان از دست رفت. در دقایق پایانی که فرش‌آرا برای جبران نتیجه رو به تاکتیک پاورپلی آورده بود توانست توسط سعید تقی زاده تنها یکی از گل‌ها خورده را جبران کند تا هفته پایانی لیگ برتر را مقابل تماشاگران خود با شکست به پایان برساند.

فرش‌آرا با این شکست ۳۵ امتیازی باقیمانده و در رده بندی نهایی لیگ برتر فوتسال هفتم شد.

سن ایچ ساوه نیز با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد به عنوان چهارمی لیگ برتر فوتسال دست پیدا کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->